Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2017

ΕΦΗΒΟΙ-ΠΑΙΔΕΣ 6η Αγωνιστική Β΄ ΕΣΚΑΝΑ
































 
ΕΑ ΝΙΚΑΙΑΣ    53-44   ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ







ΙΚΑΡΟΣ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ   52-49   ΕΑ ΝΙΚΑΙΑΣ




Μία νίκη και μία ήττα, ήταν η συγκομιδή που πραγματοποίησαν οι ομάδες υποδομών, το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Συγκεκριμμένα οι Έφηβοι επικράτησαν στο "Σελεπίτσαρι" της Προοδευτικής Νεολαίας (52-44),ενώ οι Παίδες έχασαν στην Ν.Σμύρνη από τον Ίκαρο (52-49).
Διαβάστε περισσότερα ...

Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017

ΕΦΗΒΟΙ-ΠΑΙΔΕΣ 5η Αγωνιστική Β΄ ΕΣΚΑΝΑ














 
ΔΑΣ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ   73 - 74   ΕΑ ΝΙΚΑΙΑΣ

       ΕΑ ΝΙΚΑΙΑΣ     63 - 55   ΣΟΥΡΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΕ


Δύο νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, πραγματοποίησαν οι ομάδες υποδομών, την Κυριακή που μας πέρασε. Συγκεκριμμένα οι Έφηβοι πραγματοποιώντας σπουδαία εμφάνιση, επικράτησαν εκτός έδρας της ΔΑΣ Δραπετσώνας, σε ένα παιχνίδι που κρίθηκε στον πόντο (73-74 τελικό), ενώ οι Παίδες κέρδισαν στο "Σελεπίτσαρι" τα Σούρμενα Ελληνικού (63-55 τελικό).


































Διαβάστε περισσότερα ...

Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017

Διατροφικές συμβουλές για αθλητές καλαθοσφαίρισης



Διατροφικές; συμβουλές για αθλητές καλαθοσφαίρισης Όταν προπονούμαστε σε υψηλές εντάσεις για περισσότερο από 60 λεπτά, ειδικά αν κάνουμε κάτι σε υψηλή ένταση που χρειάζεται αυξημένη αντοχή όπως η καλαθοσφαίριση, θα πρέπει να έχουμε μια διατροφή που μπορεί να μας βοηθήσει να αποδώσουμε στο μέγιστο και να αναπληρώσουμε γρήγορα τις δυνάμεις μας ειδικά μετά το τέλος της προπόνησης.
Oι παρακάτω διατροφικές συμβουλές θα μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις που έχει το άθλημα της καλαθοσφαίρισης:

Πίνουμε υγρά νωρίς και συχνά

Η έντονη άσκηση, ειδικά όταν κάνει ζέστη, μπορεί να μας αφήσει γρήγορα αφυδατωμένους.
Η αφυδάτωση, με τη σειρά της, μπορεί να επηρεάσει την απόδοσή μας και σε ακραίες περιπτώσεις, να απειλήσει τη ζωή μας.
Όλοι οι αθλητές υψηλής έντασης πρέπει να πίνουν υγρά από νωρίς και συχνά.
Δεν περιμένουμε μέχρι να αισθανθούμε διψασμένοι.
Μέχρι τη στιγμή που θα αισθανθούμε δίψα, μπορεί να είμαστε σοβαρά αφυδατωμένοι.
Ένας τρόπος για να παρακολουθήσουμε πόσο ενυδατωμένοι είμαστε, είναι να παρακολουθούμε το χρώμα των ούρων μας.
Ένα απαλό κίτρινο χρώμα σημαίνει ότι προσλαμβάνουμε αρκετά υγρά. Λαμπερά κίτρινα ή σκουρόχρωμα ούρα σημαίνουν ότι είμαστε αφυδατωμένοι.
Επειδή η έντονη άσκηση θα μας κάνει να χάσετε υγρά γρήγορα, είναι μια καλή ιδέα να πίνουμε υγρά πριν, όσο και κατά τη διάρκεια της άσκησης.
Οι αθλητές της καλαθοσφαίρισης πρέπει να πίνουν 150-200ml υγρών κάθε 10-15 λεπτά κατά τη διάρκεια της άσκησης
Όταν είναι δυνατόν, πίνουμε παγωμένα υγρά, τα οποία απορροφούνται πιο εύκολα από υγρά σε θερμοκρασία δωματίου.
Τα παγωμένα υγρά βοηθούν επίσης να δροσιστεί το σώμα μας.

Εφοδιαζόμαστε με Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες είναι το κύριο καύσιμο ενός αθλητή.
Μέσα στο σώμα μας μετατρέπονται σε γλυκόζη, η οποία αποθηκεύεται στους μύες ως γλυκογόνο.
Όταν ασκούμαστε, το σώμα μας χρησιμοποιεί το γλυκογόνο για ενέργεια.
Αν ασκούμαστε για λιγότερο από 90 λεπτά, έχουμε αρκετό γλυκογόνο στους μύες μας, ακόμη και για δραστηριότητες υψηλής έντασης.
Αλλά αν η προπόνηση διαρκεί περισσότερο από αυτό, χρησιμοποιούμε αυτές τις στρατηγικές:
Ο εφοδιασμός υδατανθράκων για 3 ή 4 ημέρες πριν από ένα γεγονός (π.χ. αγώνα) μπορεί να βοηθήσει να συμπληρωθούν τα αποθέματα γλυκογόνου.
Προτιμάμε μια διατροφή που το 70% των θερμίδων τους προέρχεται από υδατάνθρακες, όπως ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά, φρούτα και λαχανικά, για να επιτευχθεί η μέγιστη αποθήκευση υδατανθράκων.
Την ημέρα του μεγάλου γεγονότος, τρώμε το τελευταίο γεύμα μας 3 έως 4 ώρες πριν από την άσκηση, για να δώσει χρόνο το στομάχι μας να αδειάσει.
Αποφεύγουμε τα ζαχαρούχα ή αμυλούχα τρόφιμα 30 λεπτά πριν την έναρξη μιας δραστηριότητας, επειδή μπορούν να επιταχύνουν την αφυδάτωση.
Αναπληρώνουμε τους υδατάνθρακες, τα ανόργανα συστατικά και το νερό σε μακράς διάρκειας άσκηση. Τρώμε ένα σνακ και πίνουμε υγρά κάθε 15 με 20 λεπτά.
Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες (π.χ. λευκή ζάχαρη) περνούν γρήγορα στην κυκλοφορία του αίματος, όπου τροφοδοτούν με ενέργεια τους μύες που ’δουλεύουν’.
Πολλοί αθλητές προτιμούν, μπάρες δημητριακών, αθλητικά ποτά ή τζελ, επειδή είναι βολικά. Αλλά τα φρούτα και οι χυμοί φρούτων είναι επίσης άριστες επιλογές
Επίσης, αναπληρώνουμε τους υδατάνθρακες μετά από εντατική γυμναστική. Από τη στιγμή που δεν χρειαζόμαστε άμεση ενέργεια, είναι καλύτερο να επιλέξουμε λιγότερο επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως δημητριακά ολικής αλέσεως ή λαχανικά, τα οποία παρέχουν τόσο υδατάνθρακες όσο και ποικιλία θρεπτικών συστατικών.

Καταναλώνουμε ποιοτική Πρωτεΐνη από τροφές

Την πρωτεΐνη τη χρειαζόμαστε για να διατηρήσουμε τους μύες μας.
Ο άνθρωπος σε περιπτώσεις ήπιας φυσικής δραστηριότητας χρειάζεται 1,2-1,4 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους την ημέρα.
Ένας αθλητής καλαθοσφαίρισης μπορεί να χρειαστεί μέχρι και 1,7 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους. Αυτό είναι περίπου 150 γραμμάρια πρωτεΐνης για έναν αθλητή 90 κιλών.
Προτιμάμε τρόφιμα με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας όπως άπαχο κρέας, ψάρι, πουλερικά, αυγά, γάλα και ξηρούς καρπούς.
Το γάλα είναι μια από τις καλύτερες τροφές για αποκατάσταση μετά από τη γυμναστική, επειδή παρέχει καλή ισορροπία πρωτεϊνών και υδατανθράκων.
Το γάλα περιέχει επίσης καζεΐνη και πρωτεΐνη ορού γάλακτος. Ο συνδυασμός αυτός μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετικός για τους αθλητές.
Έρευνες δείχνουν ότι η πρωτεΐνη ορού γάλακτος απορροφάται γρήγορα, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην ταχύτατη ανάκτηση αμέσως μετά τη γυμναστική.
Η καζεΐνη αφομοιώνεται πιο αργά, βοηθώντας έτσι να εξασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη αποκατάσταση των μυών μετά από έναν εξαντλητικό αγώνα (ή προπόνηση).
Το γάλα έχει επίσης ασβέστιο, το οποίο είναι σημαντικό για τη διατήρηση ισχυρών οστών.

Αναπληρώνουμε τους χαμένους ηλεκτρολύτες

Η εφίδρωση αφαιρεί και υγρά και ηλεκτρολύτες.
Οι ηλεκτρολύτες βοηθούν τη μετάδοση νευρικών σημάτων στο σώμα μας.
Για να τους ανανεώσουμε, προτιμάμε αθλητικά ποτά.
Εάν, επίσης, χάνουμε πολλά υγρά, όπως όταν ιδρώνουμε, αραιώνουμε τα αθλητικά ποτά με ίσες ποσότητες νερού(ισοτονικά) για να πετύχουμε καλύτερη ισορροπία υγρών και ηλεκτρολυτών.
Τέλος αποφεύγουμε τα λιπαρά τρόφιμα τις ημέρες των αγώνων, δεδομένου ότι μπορεί να αναστατώσουν το στομάχι μας.

ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΙΛΟΓΛΟΥ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
ΜΕΛΟΣ ΣΕΠΚ  ΑΤΤΙΚΗΣ
Διαβάστε περισσότερα ...

Άνδρες Β΄ ΕΣΚΑΝΑ-2η Αγωνιστική



ΕΑ ΝΙΚΑΙΑΣ –ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΓ ΔΗΜ  73-65

Το αήττητο της διατήρησε και η Ε.Α. Νίκαιας η οποία πήρε μεγάλη νίκη κόντρα στον Αστέρα Αγ. Δημητρίου, πραγματοποιώντας το 2/2, που την διατηρεί στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα της κατηγορίας.
Μετά από μια ισορροπημένη 1η περίοδο (16-17), η ομάδα του Αστέρα άνοιξε την διαφορά, που κάποια στιγμή έφτασε και τους 15 πόντους, με το ημίχρονο να βρίσκει τις δύο ομάδες στο 31-43. Στην 3η περίοδο η ΕΑΝ, κατάφερε να περιορίσει τον αντίπαλο στους 11 μόλις πόντους, ενώ πέτυχε 18 (49-54) και στην τελευταία περίοδο κάνοντας το come back, παίζοντας εξαιρετική πάλι άμυνα και με σωματικά και ψυχικά αποθέματα, κατάφερε να γυρίσει το ματς πετυχαίνοντας το τελικό 73-65!


Διαιτητές : Χρηστίδης Ηλ. , Καλαϊτζάκης
Δεκάλεπτα : 16-17, 31-43, 49-54, 73-65
ΕΑ ΝΙΚΑΙΑΣ (Μανιάτης , Συρόγλου): Κογιώνης , Χαραλαμπίδης 13(1) Αγγελόπουλος 8 , Ντώνη 5(1) , Ιωαννίδης 15, Βαρλάς 12(3) Σκοπελίτης 11, Τσιριγώτης 5(1) Μουστάκος , Κουτρομπίλας  , Παυλίδης , Γιανδήμας 4
ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΓ ΔΗΜ (Κάσσης , Μαγγιώρος): Παπατρέχας 3(1) , Φωστέρης 5(1), Ζαχαρόπουλος 17, Λούκος 9, Κασσάνος  , Δούβος 5, Κουκουβάκης 2, Νοίδης 2, Πίτσας , Ακρίβος 8(2), Μουζάκης 5(1) , Ρουσσάκος 9
Τα αποτελέσματα και βαθμολογία:

Τα αποτελέσματα:
Πέραμα
 – Ταταύλα 81-72
 
ΑΟΝΑ – Ερμής Αργυρούπολης 87-82
ΕΑ Νίκαιας – Αστέρας Αγ.Δημ. 73-65
ΑΕ Καλλιθέας – Πήγασος Κορυδαλλού 56-62
 
ΑΕ Ελληνικού – Φοίνικας Πειραιά 72-49
Αιξωνή Γλυφάδας – Φιλία Περάματος 56-67
 
Ελευθερία Μοσχάτου – Λέων Μοσχάτου 61-51

Η βαθμολογία (σε 2 αγώνες):
1.Ελληνικό 4 (2-0)
2.Ελευθερία Μοσχάτου 4 (2-0)
 
3.ΕΑ Νίκαιας 4 (2-0)
4.Πέραμα 4 (2-0)
5.ΑΟΝΑ 3 (1-1)
6.Αστέρας Αγ.Δημητρίου 3 (1-1)
7.Ερμής Αργυρούπολης 3 (1-1)
8.Φιλία Περάματος 3 (1-1)
9.Πήγασος Κορυδαλλού 3 (1-1)
10.Φοίνικας Πειραιά 3 (1-1)
11.ΑΕ Καλλιθέας 2 (0-2)
12.Τατάυλα 2 (0-2)
13.Λέων Μοσχάτου 2 (0-2)
14.Αιξωνή 2 (0-2)
Διαβάστε περισσότερα ...

Πέμπτη, 12 Οκτωβρίου 2017


 10/10/2017
ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΚΑΝΑ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 17-18

Ε.Α. ΝΙΚΑΙΑΣ - Α.Ο. Π. ΦΑΛΗΡΟΥ : 45-56
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Σε ένα πολύ ωραίο και αθλητικό παιχνίδι, για την 4η αγωνιστική, η ομάδα του Π. Φαλήρου πήρε τη νίκη. Οι ομάδες ήταν κοντά στο σκορ καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και τελικά επικράτησε ο πιο συγκεντρωμένος.
Συγχαρητήρια στο Π. Φάληρο για την αθλητική συμπεριφορά που επέδειξαν.
Τα δεκάλεπτα, 10-7, 10-14, 15-18, 10-17

4.ΚΩΝΣΤΑΣ Ν.                              6 
5.ΚΙΡΚΙΝΕΖΗΣ Γ.                        11 (2)   
6.ΛΙΜΑΤΖΑΚΗΣ Α.                       
7.ΚΟΤΣΑΚΟΣ Σ.
8.ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΣ Θ.                     2
9.ΠΑΥΛΙΔΗΣ Π.                            15 
10.ΠΕΤΡΙΔΗΣ Ι.                   
11.ΚΑΡΡΑΣ Φ.                                5
12.ΝΕΖΗΣ Π.                                  4        
13.ΤΟΥΦΑΚΗΣ Σ.                          
14.ΡΕΜΑΝΤΑΣ Β.                          2    
15.ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Ν.          

Προπονητής: Θ. Μανιάτης         

Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τον κ.Ράινερ, για τα στιγμιότυπα.









Διαβάστε περισσότερα ...

                                                        
1/10/2017
ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΚΑΝΑ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 17-18

ΠΟΚ ΕΣΠΕΡΟΣ - Ε.Α. ΝΙΚΑΙΑΣ : 63-43

3 αγωνιστική και ήττα από την ομάδα του Έσπερου. Ήταν μια κακή μέρα για την ομάδα μας, καθώς δεν εκμεταλλεύτηκε τις βολές 9/29 και αρκετές δεύτερες επιθέσεις.
Τα δεκάλεπτα, 23-12, 10-12, 21-5, 9-14.

4.ΚΩΝΣΤΑΣ Ν.                              6 (1)
5.ΚΙΡΚΙΝΕΖΗΣ Γ.                          1    
6.ΛΙΜΑΤΖΑΚΗΣ Α.                       2
7.ΚΟΤΣΑΚΟΣ Σ.
8.ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΣ Θ.                     4
9.ΠΑΥΛΙΔΗΣ Π.                              8 
10.ΠΕΤΡΙΔΗΣ Ι.                   
11.ΚΑΡΡΑΣ Φ.                               10
12.ΝΕΖΗΣ Π.                                  5 (1)        
13.ΤΟΥΦΑΚΗΣ Σ.                          
14.ΡΕΜΑΝΤΑΣ Β.                         6      
15.ΡΑΠΤΗΣ Β.                               4

Προπονητής: Θ. Μανιάτης         

Εκτεταμένα στιγμιότυπα του αγώνα, από τον ακούραστο σκηνοθέτη μας κ.Ραινερ:


Διαβάστε περισσότερα ...


24/09/2017
ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΚΑΝΑ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 17-18

Ε.Α. ΝΙΚΑΙΑΣ - ΕΝΩΣΗ ΑΜΦΙΑΛΗΣ ΑΠΣ: 48-35

Συνέχεια για την ομάδα μας στο πρωτάθλημα, με δεύτερη νίκη στη σειρά.
Τα δεκάλεπτα, 8-6, 12-14, 15-10, 13-5.

4.ΚΩΝΣΤΑΣ Ν.                              2
5.ΚΙΡΚΙΝΕΖΗΣ Γ.                          5 (1)     
6.ΛΙΜΑΤΖΑΚΗΣ Α.
7.ΚΟΤΣΑΚΟΣ Σ.
8.ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΣ Θ.       
9.ΠΑΥΛΙΔΗΣ Π.                            27 
10.ΠΕΤΡΙΔΗΣ Ι.                   
11.ΚΑΡΡΑΣ Φ.                                6
12.ΝΕΖΗΣ Π.                                  3        
13.ΤΟΥΦΑΚΗΣ Σ.                          1
14.ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Ν.                                 
15.ΡΕΜΑΝΤΑΣ Β.                         4

Προπονητής: Θ. Μανιάτης         

Εκτεταμένα στιγμιότυπα από τον αγώνα, προσφορά του σκηνοθέτη μας κ.Ραινερ:






Διαβάστε περισσότερα ...

Ο πρώτος εντός έδρας αγώνας για το Ανδρικό

  




E.A.N-ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ    
 2η Αγωνιστική  1ο ΚΔΓ Νίκαιας  Ώρα 20:00

Στις 20:00 απόψε στο 1ο ΚΔΓ Νίκαιας, η ανδρική ομάδα της Ε.Α.Ν. αντιμετωπίζει στον πρώτο της εντός έδρας αγώνα, τον Αστέρα Αγ.Δημητρίου. Ένας αγώνας σημαντικός απέναντι σε έναν ισχυρό αντίπαλο που διεκδίκησε την περίοδο 16-17 την άνοδο στην 1η κατηγορία (αποκλείστηκε στα play off από τον Ερμή Πειραιά).
Την σεζόν που μας πέρασε, στους δύο πολύ συναρπαστικούς αγώνες, νικήτρια αναδείχτηκε η ομάδα του Αγ.Δημητρίου (52-50 εκτός και 51-56 εντός).
Διαιτητές του σημερινού αγώνα ορίστηκαν οι κ.κ. Χρηστίδης και Καλαιτζάκης.
Διαβάστε περισσότερα ...